Dags för vanligt bloggande igen!

Under tävlingen har jag lixom tagit en bloggpaus. Har jobbat som en tok och helt enkelt inte haft riktig tid. Men nu saknar jag det. så nu skall jag börja blogga flitigare!


lilla älsklingen spelar hockey :-D


Sitter och kollar på Idol. Jobbar samtidigt med den bärbara i knät- det är som at vi vuxit ihop- jag och min bärbara... det kommer ju nya mail från er kunder i stort sett varje minut- så jag kan ju aldrig lägga ifrån mig den och "bli klar" lixom ;-)

Jag är sååå glad för att vår butik trots allt går så bra, att så många väljer att handla hos just oss- man blir alldelles ödmjuk och rörd när man tänker på det faktiskt!

Jag är så glad att ni finns, och jag är så glad att ni ger så mycket glädje och tar er tid att skriva mail när ni tycker vi gjort nåt bra. Det är så glädjande och så roligt!

KRAAAAAAAAAM

p.s. jag tror Kevin vinner. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0