Dagis & mammaträff...

Idag har vi hunnit med dagis i två timmar- Max fick prova äta frukost (han fick i sig lite- men det var så mycket att titta på när alla barn satt och åt...). Jag var med hela tiden. Han är som en liten Ferdinand, han går helst in i ett rum där inte de andra barnen är och läser en bok, leker med lego eller nåt. En liten enstöring ;-)

Sen hann vi bara hem och åt lunch så kom mammagruppen hit- det var jättekul! Skall lägga in foton så fort min laddning mellan kamera- dator börjar funka igen....  :-(

Sen har jag gått en långpromenad med min syrra, Max och vovven våran. Håller fortfarande löftet om minst 1timmes motion varje dag!  *stolt*

Imorgon skall Thomas ta inskolningen (då skall Max prova äta lunch), och jag skall gå på body pump med syrran under tiden.

Kram på er!

    
mammagruppen- eller vi som är kvar av den, de flesta har hunnit börja jobba- men vi som kan träffas fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0