Fin dag

Idag har det varit en fin dag, solen sken och det var en riktigt fin vinterdag här uppe i Norrland. Vi var ute och åkte pulka på förmiddagen- det älskar Max!
Sen gräddade vi våfflor till lunch & på eftermiddagen var det dags för kalas, lilla kompisen Liv fyllde 3år.

När vi kom hem gjorde Thomas hemgjord pizza åt oss och sen så busade vi lite mer och nu har Max gått och sova.
Jag känner dessvärre att jag börjar bli sjuk.... hemsk huvudvärk, snuva, ont i halsen och fryser hela tiden...... Hoppas jag mår bättre imorgon, vi har otroligt mycket att göra imorgon!

Nåväl, nu skall jag bädda ner mig framför en film med Thomas.

Kram på er!

image101
instängd i spjälsängen.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej! Glömde presentera mig när jag tipsade om rullgardin, bara SÅG det framför mig och blev lite ivrig ;) Man brukar kanske först presentera sig när man kommenterar 1a gången... Har läst en liten stund men liksom aldrig fått tid till det! Du har en spermysig blogg iaf!.. Kul att kunna hjälpa men blir ju gärna lätt hemmablind ;) Ha en skön kväll!

2008-02-17 @ 21:18:09
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: jossan

söt bild!

2008-02-17 @ 22:34:59
URL: http://jossansnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0