Vårkollektioner......

Jaha, så satt man uppe halva natten igår igen och försökte sålla bland alla fina saker- jag som gillar att shoppa gillar ju förstås själva inköpsprocessen- men man kan ju inte köpa allt tyvärr......

Här kommer nu lite frågor till er kunder!

1. Vad saknar ni i vårt sortiment?

2. Vad tycker ni är det bästa med vårt sortiment?

3. Vill ni ser mer kläder eller mer tillbehör (typ sängkläder, skötbäddar mm).

TACK ALLA NI SOM MAILAT FÖRSLAG, IDEER OCH TIPS!!!!!! Jag blir såååååå glad! :-)

Kram Malin
  min favorit just nu- den har precis anlänt, skall lägga in den i shopen strax! :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill se lite mer kläder till gravida! Annars jättefin butik! :-)

2008-01-20 @ 15:18:17
Postat av: Helené

Jag tycker det är roligt att ni har så mycket man kan drömma om när man är gravid! Jag kommer handla av er snart igen, älskar bäddsetet jag beställt!

2008-01-20 @ 15:29:15
Postat av: josefine

Men OJ vilken fin prinströja!!kram

2008-01-24 @ 22:50:18
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0