Filmkväll....

Idag tog jag & syrran och hyrde en film, vi brukar ha "skräckis-kvällar" då och då eftersom ingen annan än oss gillar skräck och rysare.
Vi lagade först god middag, lekte ute med Max och sen när han gick och lade sig gjorde vi mys... Vi mörklade, slog på projektorn, bäddade ner oss och slog på filmen vi hyrt. Men besvikelse, den var jättedålig. Så vi slog av efter ca.30min... Det är ett problem när man gillar rysare/skräckis att 90% av dem är skit- det är jättesvårt att hitta bra filmer i den genren.
Jag har några favvisar förstås;
* The shining
* Dawn of the dead
* The others
*Pans labyrint

*ml mfl- fick självklart hjärnstillestånd just nu...  :-)

Har ni bra filmtips?

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fredagen den 13:e och Huset som gud glömde är de enda jag kommer ihåg. Förmodligen skulle man skratta ihjäl sig om man såg dem nu... :)

2008-05-09 @ 06:01:36
URL: http://lantliv.bloggsite.se/
Postat av: Sussa

The Shining är min favvo med, annars gillar jag Saw filmerna... Dom är bra... Men dom har du säkert sett redan om du gillar skräckisar...

//Sussa

2008-05-15 @ 13:01:00
URL: http://www.sussafurustrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0