Snart helg! :-)

Snart är det äntligen dags för helg! Och tänk att i helgen är jag faktisk ledig!
Skall jobba bort en massa med företaget, men det känns faktiskt roligt- för jag har så mycket ideer!

Visst vet ni att vi nu fått in Troll overaller?
Klicka för att stänga fönster

Jag vet att ni är många som väntat, och jag fullkomligt älskar dem!
Bor man kallt såsom jag gör så är dem de absolut bästa overaller man kan hitta tycker jag!

Om ni uppger koden "barnlycka blogg" så får ni dem för 1500kr! :-)
Detta drar vi bort i efterhand, så det syns inte i kassan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anneli

tjohooo!

vilket bra pris. har letat efter nån butik med rea på dem, men då kan jag ju sluta leta. :-D

2008-09-25 @ 10:02:25
Postat av: Linda

Själv skuttar jag ut till brevlådan varje förmiddag för att se ifall jag fått någon avi om ett paket på posten. Beställde svart cammo set av er, och jag är sååå förväntansfull...

2008-09-25 @ 12:55:23
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Josefine

De är SÅ fina! DU söta får du mina mailsvar? Kram

2008-09-25 @ 19:41:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Linda

Jodå, jag fick i alla fall ett mail. Det första om att de var sena fick jag inte. Men jag kan ju ha försvunnit i mailhögen. Det är så lätt hänt. Det andra fick jag, när jag skrev och frågade. Så nu går jag här med förväntan... Det är nästan värre än julafton det här :D.

Måste säga att ni har en förträffligt bra butik, jag ska definitift handla i den fler gånger... synd att den ligger uppe i norr, annars hade jag besökt den :)

2008-09-25 @ 22:43:56
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0