Vårkänslor.....

Så fort solen börjar titta fram så tänds reslusten i mig- det är som skalmans mat och sovklocka- varje år på ungefär exakt samma tid så blir jag sådär vemodig och längtar bort.... till sol, vågbrus, avkoppling och allt annat en resa innebär!
I år blir det nog ingen då jag har en knodd i magen- och självklart är knodden min det bästa som hänt mig- men jag hör ändå en liten röst som säger "nog kan du resa iallfall, om du far nu så hinner du ju flyga innan du blir alltför stor"... Jag är hopplös! :-)

Lite semesterbilder från förra året då jag faktiskt gjorde två resor!
En med min älskade familj- dvs min sambo Thomas och Lilla Max samt mina svärföräldrar, en helt underbar semester på en All Inclusive anläggning utanför Alanya.
Här är lite bilder från den;
Klicka f?tt st䮧a bilden
jag på strandpromenad med Thomas. Vi hittade en tom stoooor hotellanläggning på berget bakom mig, som en spökstad! Ganska coolt men lite läskigt....

image209
Max hade sååååå kul på den här resan! Han bara badade och badade.... Åh vad det är underbart när han har kul- då blir jag så lycklig! :-)

Klicka f?tt st䮧a bilden
Thomas och Max på kvällspromenad innan barndiscot skulle börja. Mina hjärtan. :-)

Sen gjorde jag en till resa fast nu med en av mina bästa vänner, Ida. Jag och Ida har alltid rest tillsammans, sen högstadiet iallafall :-)
Vi tyckte det var dags för en tjejresa- så jag övervann min ångest att lämna Max en hel vecka och åkte iväg. Och det var såååååå roligt! Tänk att även en 30årig morsa kan ha så kul! ;-)
Jag hoppas jag och Ida kan göra om det om nåt år igen, alla mammor skulle behöva en sån resa ibland!
Lite bilder därifrån;

  
jag och Ida på dagen och natten..... vi var igång mest hela tiden.... hihi
 Klicka f?tt st䮧a bilden 
jag njuter av att få lite egentid, läsa böcker på stranden och hinna göra mig fin på kvällen....

Nåväl, skall titta ut på solen och drömma vidare...... :-)

Kram på er alla!








Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint du skriver gumman! Nu blir jag så himla sugen på att åka bort igen. Vi hade det verkligen supermysigt och roligt i höstas, absolut ett minne för livet som alla våra resor ;) Puss!

2009-03-28 @ 16:27:36
Postat av: Anna

ja men självklart så kommer jag att blogga där nere =) så ofta som det går!

2009-03-28 @ 18:56:06
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack för din titt i min blogg!...då hittade jag ju hit till dig! kul att ni väntar smått igen, det är så mysigt! Alanya ser kanonfint ut, har aldrig varit där!

2009-03-30 @ 13:48:08
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Var o kikade på allt fint ni har här så jag måste passa på att säga Grattis till bebben i magen! Så roligt för Max att få ett syskon! Kram från oss! / Maria & David.

2009-03-30 @ 17:22:42
Postat av: Susanne

Vilka härliga bilder! Man blir riktigt ressugen. :)

2009-04-15 @ 22:14:16
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: maria

åh, där var jag för bara en månad sen :D men jag bodde på Pegasos Royal :)

2009-06-21 @ 01:50:43
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0