Vardagen...

Imorse tog jag bussen som vanligt med båda barnen (och hunden) för att lämna Max på dagis. Max älskar att åka buss och det är värt kampen det innebär att få på båda barnen kläderna i tid varje mogon då man hör hans glada tjut när bussen närmar sig...

Efter att jag lämnat han tog jag en lång och skön promenad hem med hunden och Ida. Nu har jag käkat lunch, tvättat och förberett middagen- så nu skall jag ta itu med dagens mailskörd.

Nåväl, nu skall jag sätta på en kopp kaffe- för Ida har somnat i sin säng efter att först ha bajsat ned hela mig, sen när jag bar henne till duschen så kissade hon på mig- och när jag väl fått på henne torra kläder efter badet så kräktes hon över hela mig. Hahaha, mitt liv är så glamoröst.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Anneli

mornar är så köriga med två små.. jag vet precis hur det är.

2010-01-14 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0