Äntligen!!!!

Det har ju tagit massor av dagar då jag inte kunnat logga in! Men nu, äntligen!

Så nu är jag tillbaka! Skall försöka uppdatera lite oftare. :-)

Lite av våra senaste nyheter som blivit en total succe;

Buggy Buddy- sålde slut på 3 dagar! Fick beställa hem massor som vi precis packat upp! Kul!

Lundmyrs handduk - säljer jättebra! Och vi älskar dem här hemma!
Vi har "Gullunge" till lilla Max (så vet man vilken som är hans) och sen har vi Älskling till Thomas å Sötnos till mig. Alla matchar men ändå har vi varsin! Perfekt!

Klicka för att förstora bilden speldosan från Lundmyr som bara är sååååå fin! Jättemånga som vill matcha bäddsetet med den. Så roligt med roliga nyheter till en så populär serie.

Nä, nu måste jag börja packa dagens ordrar. :-)

Kram på er!

Å glöm inte å lämna en kommentar till mig- jag blir ju så glad!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej! Jättefina saker ni har!
Ha det bäst!
Kramar

2008-04-03 @ 13:07:15
URL: http://www.agnieszka.blogg.se
Postat av: Sandra

Fina saker :)

2008-04-07 @ 21:08:43
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0