Dags att ta det lugnt

Här har varit tyst några dagar som ni märkt. Jag har nämligen lyckaTs gå och få magsår.... det tär med julrusch...... :-(
Så jag har varit riktigt sjuk ända sen juLafton, så nån mysig jul blev det inte riktigt...... Har mest sovit sen julafton och idag är första dagen jag börjar piggna till lite. Men nu skall jag påminna mig om att inte börja ånga på som vanligt iallafall, måste börja be om mer hjälp och ta in mer hjälp i företaget nu.

Så jag ser det som en varningsklocka och ett sätt att få mig att få ett bättre 2009, genom att lyssna mer på min kropp och inte stressa så mycket.

KRAMAR
OCH HOPPAS NI ANDRA HAFT EN UNDERBAR JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du kryat/piggnat på!! Vill passa på att önska ett Gott Nytt År!!! Kramar ifrån Evelina o Ebba

2008-12-31 @ 15:16:39
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Vännen,

Usch, magsår.. låter jättetråkigt.

Bra att du tar det som en varningsklocka att du måste lyssna mer på din kropp och inte köra på i 110, som jag vet att du gör gumman.Du är stark och envis, precis som jag. Men vi måste ladda batterierna emellanåt. Visst Malin?



Mitt varmaste stöd till dig och de dina.

Hoppas att du snart är bra!

Kram

Åsa

2009-01-01 @ 20:27:50
URL: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0