En lugn lördag

Idag har varit en riktigt slö dag. Har varit ute med Max och hunden på förmiddagen, eftersom det snöat helt galet mycket så fanns det massor med traktorer och plogbilar att kolla på för Max- han var helt uppspelt över allt brumbrummande.

När vi kom in igen så käkade vi köttsoppan jag kokade igår- Max nya favoriträtt märkte vi! Leende (smiley)

Sen har vi tokbusat! Sprungit som tokar fram och tillbaka- det märks dock att jag varit sjuk hela veckan, jag blir helt slut av allt bus...

Här är Max på hatthyllan där pappa satte honom under busandet Cheesy


Nu håller Thomas på att göra lussebullar och jag skall börja med dagens middag, lasagne. Mmmmm...

Kram å hoppas ni har en härlig Lördag!

Jag ser fram emot HarryPotter filmen på TV ikväll- jag älskar böckerna!
(kanske ännu ett tecken på att jag inte är så vuxen trots allt.....) Glad

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en mysig lördag. Gud så söt din son är!!!!

Fick du mitt svar på ditt mail?



Trevlig kväll, kram Sofie

2008-12-13 @ 19:36:38
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Anna

Tur att vi har ena riktiga karlar som bakar lussebullar åt oss;-) H och B hade storbak igår. Kramar!

2008-12-15 @ 09:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0