Jobb, jobb, jobb...

Herregud så stressigt det är just nu! Det är värsta tomteverkstan på lagret med alla ordrar som skall iväg innan jul! Man blir helt svettig. Dessutom har våra leverantörer lika stressigt, så vi både saknar leveranser, grejer och det tjorvar rent allmänt... inte så kul då mina kunder väntar sig sakerna innan jul förstås :-(

Men jag kämpar på.... Har packat sen 08.00 imorse och har inte ens ätit än, nu är klockan 14.30 och jag är vrålhungrig! Måste käka lite snabbt och sen fortsätta. Har även haft besök på lagret av flera kunder som vill julhandla lite! Det är såååå roligt! Man blir så sugen på butik- så man får träffa lite folk oxå! Vem vet, snart kanske...... ;-)

Nä, nu måste jag äta lite...

KRAMAR

p.s. hur skall jag hinna köpa julklappar?!?! hjälp....

 

lite bilder jag fått på mailen från kunder. Det gör mig sååååå glad! Kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjingeling!!! Ser att du har stressigt ville bara tacka för den snabba leveransen av boken " en kärleksförklaring" som jag vann hos er...Härligt att vinna det kan jag leva länge på =) God Jul!! Kram Evelina

2008-12-18 @ 23:03:16
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Stina

Ojdå, har du så man får komma och handla "hemma" hos dig? HAr totalt missat det, När? Var? Hur? Tokigt då jag beställt på nätet när vi ändå är i samma stad. =) Tack för fina varor! =)

2008-12-19 @ 00:17:25
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

2008-12-21 @ 13:44:34
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0