Äntligen fredag!

Lille Max är fortfarande sjuk och jag är inte heller så pigg... Men vi har ändå bjudit hit Thomas föräldrar på lite mat- alltid kul med sällskap!

Dagen har varit fylld av arbete med shopen- alla nyheter skulle läggas in och packas upp- och många kunder som ringer och mailar och har frågor eller synpunkter- tänk att det alltid är så roligt att få prata med er! :-)

Nä, nu måste jag plocka undan lite å börja med maten.

Kram på er!

Maternity Tunika Lundmyr toksnygga mammakläder från Lundmyr som jag packat upp idag.

Kommentarer
Postat av: Katharina

Ojsan, så fint! det skall jag köpa till sommaren! :-)
tack för en kul butik.

2008-02-22 @ 18:40:07
Postat av: Sofia

Det är så man börjar längta efter nr.2 när man ser de fina mammakläderna

2008-02-24 @ 14:04:41
Postat av: Betty

ÅH, varför ska man hitta fina mammakläder NU?! ;)
( förlöst för fyra veckor sedan )

Har vart inne på webbshoppen och tittat lite, massor av fint!
Kommer nog att klicka hem ett halsband till min dotter som snart fyller år =)

Ha en skön kväll / Betty

2008-02-26 @ 21:23:37
URL: http://www.frubettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0