Dags för GI.....

På tisdag kör jag igång med GI. Har kämpat med Nutrilette i tre veckor nu- och nu är jag less.
 Händer inte så mycket mer på vågen nu- så nu skall jag köra sån rivstart med GI enligt veckomatsedlar. Har skrivit inköpslista så jag kan handla efter jobbet imorgon. Sen jäklar! :-)


Håll tummarna att jag inte ger upp och att det blir resultat! Jag vill ha bort mina sista 5kilo NUUUUUUU!

Vad gäller min önskade IPOD så berättade min lillebror idag att han har en som jag kan få låna (han använder den ej). Så då slapp jag den utgiften, slapp jag välja oxå! :-)

Kram på er

Kan oxå säga att jag "fick" klänningen. den borde vara på väg till mig nu! :-)
tjolahopp!
FashionShop - Korean Cute&Hot Princess Chiffon Dress!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Malin!

Kul att du fick klänningen! Passar en utmaning vidare till dig. Se min blogg 23 juni.

Kram Linda

2008-06-23 @ 08:06:22
URL: http://www.michelinfamily.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tror inte riktigt på Nutrilette och sådant, det fungerar inte i längden!

GI tror jag däremot kan hjälpa många människor :)

visste du att det från början inte var någon "bantningsmetod" utan en diet för diabetiker som skulle hålla sig borta från socker?

hehe :P, lite onödig fakta.. men ändå :)

2008-06-23 @ 11:33:19
URL: http://litenduovidspisen.blogg.se/
Postat av: jenny

en utmaning till dig från mig som jag såg att du redan fått...

haha, lite sent ute är jag kanske.



kanon med iPoden, jag får alltid dvd filmer av min lillebror, han köper limeted eller special edition och då har han plötsligt en extra vilket är kanon för mig!

2008-06-23 @ 18:51:49
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com/
Postat av: Karin

Lycka till Malin!!Mina de där magiska hemska extrakilona som ej ville försvinna försvann med hjälp av GI och promenader. Det funkar OCH är gott!! Nu har jag semester och glufsar allt möjligt, så kilona kanske kommer tillbaka, men det gör inget för jag kan ju knepet nu!!Kram på dig!!

2008-06-26 @ 12:20:10
URL: http://karinsreallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0