Ipod?!

Jag har kommit fram till att en ipod vore nåt för mig. :-) Då kan man ju ladda upp en massa bra musik och kanske äntligen ta sig ut och springa lite oftare....
Men vilken skall man köpa isåfall? Den nya lite större modellen har ju kommit i rosa nu såg jag.... men än en gång- kanske inte färgen skall styra mina val när jag väljer tekninska prylar ;-)
Nån som har nån att rekommendera eller kanske avråda mig?!
Kram kram
HELT NY APPLE IPOD 3RD GEN 8GB LÄGSTA PRIS PASSA PÅ    Ipod Nano 4 GB

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas inte tiden kommer upp när jag skriver detta haha. ska verkligen sova nu...

skulle bara in och kika lite och såg att du är sugen på en ipod...

ja jag kan ju inte annat än att säga att du måste ha en... haha

jag har en och sambon har en (vita) och ja den kommer att bli din nya bästa vän... hihi. väl investerade pengar!

när man går, cyklar, springer, åker tåg, buss och så kan du köpa en liten sak som du kopplar i bilstereon så att du kan lyssna på den i bilen också!



dags att sova. godnatt!

2008-06-22 @ 02:17:23
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag har en grå som den på bilden till vänster och jag är mycket nöjd. =) Använder den ofta både i bilen och när jag är ute och går. =) Hoppas du hade en härlig midsommar! Kram

2008-06-22 @ 11:33:28
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Anna

jag använder min jättemycket. en röd har jag.

2008-06-22 @ 18:59:10
Postat av: Linda

Jag vill också ha en, men vet inte vilken. Min bror ska välja åt mig... Han är en aning mer tekniskt intresserad.

Kram!

2008-06-27 @ 07:01:45
URL: http://michelinfamily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0