Ny mobil...

Skall köpa ny telefon i dagarna, men vad skall man köpa? Är ju totalt bortkommen när det gäller teknik, min pappa fick mer eller mindre ett slaganfall när jag sade att mitt enda krav är att den är rosa.... :-D  hahaha, det är inte lätt det här!
Vad tror ni om den här?
Sony Ericsson W580i rosa
jag tycker den är supersnygg! enligt min mycket teknikintresserade bror är den även bra. Så det låter ju fint. :-)
har ni andra tips?

För övrigt fortsätter min shopping och just nu hoppas jag att den här klänningen blir min;
Silky Ribbon Cocktail Tube Dress- Pink

Beställde nyss från www.strawberrynet.com- snorbilligt verkligen!!!!  Jag återkommer med om det var bra eller ej, och hur snabbt lev gick mm.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Fnissar lite, min snart ex-sambo och din far reagerar lika på att man vill ha en rosa telefon. L-G frågade hur i hela friden det kunde vara viktigast :-)

2008-06-17 @ 21:56:32
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: soffe

haha! fin telefon iallafall

2008-06-17 @ 22:23:33
Postat av: jenny

åh jag vet precis hur det är! min mobil är röd och det var kravet när jag köpte en ny för så där hundra år sedan...

men vad ska man göra?

jag är inte direkt rosa men grön eller röd thats me. haha tror det blir kanon med den telefonen!

2008-06-18 @ 06:45:44
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com/
Postat av: *Sofie*

Tack=) Jag har den telefonen och är jättenöjd! Tyvärr så spricker knapparna på den, har gjort det på alla jag känner som har den och även på min men det är ju bara skönhetsfel för dem fungerar ju ändå... Hoppas att du får en fin dag!

2008-06-18 @ 06:59:47
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hmm.... sprickande knappar lät ju mindre kul... tack för tipset!

Hittar ingen annan rosa heller- så kanske man får rucka på färgkravet fniss.

Kram

2008-06-18 @ 10:30:27
URL: http://barnlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0