Tips för er andra med skandinaviskt hår!

Den här köpte jag för ett tag sen. Superbra om man vill ha volym som håller! DUST IT!
Så fort håret känns platt är det bara rufsa upp det igen!
Helt suverän och fixar ordentlig volym från hårbotten!

Kostade runt 160kr och är verkligen jättedrygt. Rekommenderas!

Sen måste jag ju pusha för en nyhet i vår butik, skall snart börja lära lilleman att använda den oxå :-)
Klicka för att förstora bilden
den är ju så söt! På våran står det Busunge.

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: jenny

åh det ska bli så mysigt för jag har aldrig varit i umeå, här nere pluggar man ju i lund.. haha

och ja does were the days men om man fick göra det igen, njaa tror inte det. var tid har sitt och sin charm som min mamma brukar säga haha.



sambons syster bor i umeå så därför bär vägarna dit! jag verkligen längtar efter att få se ett annat landskap. ska bli skönt med lite semester!



nu väntar jag på att febern ska gå över, haha har sovit hela dagen och kommer förhoppningsvis orka se fotbollen ikväll iaf.



och bara för att vara på säkra sidan - ha en underbar midsommar!



kram jenny

2008-06-18 @ 15:16:18
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja dagisscheman är inge roliga alls. Låg vaken halva natten och försökte få ihop det. Får hoppas på att vi lyckades...det är så lät hänt att man glömmer dagar. Hade dessutom skrivit med lördagar och söndagar märkte jag imorse, det stod dock att dom är lediga då men kanske onödigt att ens skriva med. ;-) =)



Vad blir det på midsommar då??

2008-06-18 @ 17:55:29
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förresten...TREVLIG MIDSOMMAR! Kramar =)

2008-06-18 @ 17:56:21
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0