Lördag

Jag jobbar precis hela helgen, har två jourpass på 24timmar vardera..... Sitter på jobbet nu och slutar om 5timmar, har gjort 21.....

Men jag är faktiskt ledig ikväll- så idag skall jag gå på Betner! Tjohoooo!

Han är ju så bra! Ser verkligen fram emot det!

Innan kommer min mamma och mina systrar över på lite käk och ett glas vin. Jag har inte bestämt än vad jag skall laga, var sugen på fisksoppa med kräftstjärtar och nybakt bröd- men min ena syrra äter ju inget som innehåller fisk- så jag måste göra nåt annat........ Får se vad det blir....

Lilla Max skall vara med farmor någon timme medan vi är på showen.
Imorgon har jag tänkt hinna med han på Leos lekland innan jag går på nästa jour.



kram å trevlig lördag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Malin,

Åh, jag hade också velat se och höra Betnér!!

Hoppas att ni fick en fin kväll.



Kraaam

Åsa

2008-11-01 @ 18:16:21
URL: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0