Äntligen helg!

Idag har jag bara försökt och roa Max som vart sjuk och därav varit så ledsen hela dagen.

Enda gången jag fick han lugn var när han låg på min mage och jag sjöng påhittade låtar om Max, typ "Max är jättesöt, mammas äslklingssnutt, den bästa som finns" osv. Då var han nöjd. Och jag mös- tillfällen då han ligger och myser är sällsynta, och att få krama och pussa på honom en hel timme utan protester är mycket värt för ett mamma-hjärta. :-)

Nu Lägger in ett roligt foto som Mats skickade över till mig från resan. Jag är helt omedveten om vad Ida och Mats gör på fotot. :-)
Tyckte det var lite roligt.

Ni är många som klagar på att mina inlägg blivit färre och mitt enda försvar är att jag har så dåligt med tid numera.....
Jag önskar att jag hann skriva mera, men jag lovar att försöka bättra mig!

Tack alla kunder för alla trevliga mail! Jag är så glad att ni finns!

Puss och kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

vad bra att du skall blogga lite oftare! ;-)

gillar ju din blogg så!

2008-09-27 @ 00:15:00
Postat av: Sanna

hahahahaha, bra bild! :-D

2008-09-27 @ 00:26:15
Postat av: Karin

du har ju snygga kompisar, så jag hade bjudit på det där ;-)

2008-09-27 @ 00:26:54
Postat av: Anna

Hej!

Jo det var faktiskt jag som diskade på Queens Garden =) haha, världen är allt bra liten!

Allt bra med dig?

Jag är faktiskt också blond, i grund och botten =)

Jag färgar mitt hår i Mahogny, då undviker man att håret blir grönt, som det annars blir när man färgar mörkt =)

2008-09-27 @ 00:28:23
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men va roligt, kul att du hittade min blogg också =)

Haha, nej det är faktiskt många som inte tror mig när jag säger att jag är blond egentligen =) Trivs personligen bättre i mörkt hår =)

Hahaha, ja vi får ta en hårfärgarkurs nån gång.. =) Nej men man kan ju säga såhär, jag har lärt mig av mina misstag ;)

Hoppas det går bra hos frissan iaf, du kommer säkert bli dösnygg i håret! =)

Kram

2008-09-27 @ 16:51:57
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0