Massa nya varor...

Idag har jag både beställt och packat upp en massa nyheter till shopen.
Jag är så nöjd med de nyheter vi fått in. Våra lammskinn är helt otroliga! Jag var tvungen att genast lägga ett i Max vagn, och alla som sett dem har blivit så imponerade. Även omk man inte har barn så är de fantastiska att lägga i soffan eller på golvet- supersnygga verkligen!
Även Lundmyr har anlänt med massa snyggt, gillar verkligen deras produkter, lite ledsamt att Max vuxit ur deras sortiment bara :-(

nu skall jag gå och sova så jag inte ligger och sover när alla leveranser anländer imorgonbitti..... :-)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Laura

Ååå vad spännande! Får gå in i shoppen i kika!

Håller med att lammskinn är uuuurmysigt! Vi har två i vårt hem! :D När den ena inte används i vagnen så finns det plats på en pall eller soffa eller golv.. precis som du säger!

Höstmys!

2008-09-24 @ 10:05:38
URL: http://fogarasiform.blogg.se/
Postat av: jenny

åh jag ska genast in och kika. har flera lammskinn hemma som sambon släpat med sig från småland, först var jag anti men nu är jag såld!



kram

2008-09-24 @ 21:36:34
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0