Lång frånvaro....

Vi har drabbats av vinterkräksjukan hela familjen.... vi har varit helt under isen allihopa- därav min långvariga bloggfrånvaro. 
(om nu någon undrade....) :-)

Men nu är vi tillbaka och jag har återgått till det normala.

Idag är det ju fettisdagen, så idag skall jag faktiskt (hör och häpna) baka egna semlor tänkte jag!
MUMS!



Skall bli kul och se om Max gillar semlor. :-)

Annars händer det inte mycket, kan medd att veckans storsäljare är detta;
Klicka för att förstora bilden
fordonsbestick 99kr
finns att köpa här;
http://www.barnlycka.se/product.asp?product=2584

Nåväl, nu skall jag återgå till att jobba! Skall se till att få iväg gårdagens alla beställningar i eftermiddag.

Kram Malin

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej Malin!



Vad tråkigt att läsa att ni har haft vinterkräksjukan. Jag är så glad att barnen bara haft den 1 gång denna vinter än så länge, för det är verkligen jobbigt!!



Jag sitter o googlar efter en barnmatta till Oliwer´s rum. Ser att ni nu köpt in 3 st, vad ROLIGT och vad FINA de var!

Har eran son nån av mattorna, tänkte om man kunde få se hur färgerna gör sig i ett "riktigt rum" =)



Stor Kram, hoppas ni får hålla er friska nu framöver!



// Suzanne

2009-03-01 @ 12:39:23
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: jenny

hoppas ni kryar på er!!

hade den i förra veckan för tredje gången, fy bubblan säger jag!

kramar

2009-03-09 @ 10:44:59
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0