Nyheter!

Klicka för att stänga fönster

Klicka för att förstora bilden Mjuka klossar 25st Lektält Brandbil

NU HAR VI SATSAT PÅ VÅR LEKAVDELNING I SHOPEN!
SATT OCH LADE IN DESSA NYHETER IKVÄLL, MEN NU ORKAR JAG INGET MER.....
HAR CA. 20 OUPPACKADE STOOOORA LÅDOR MED NYHETER PÅ LAGRET SOM OCKSÅ MÅSTE LÄGGAS IN I SHOPEN.
PUH!

MEN NU MÅSTE JAG GÅ OCH SOVA...

HOPPAS NI GILLAR VÅR NYA INRIKTNING FÖR VÅREN!

SNART KOMMER JAG LÄGGA IN SOMMARENS COOLASTE BARNPOOLER, HOPPBORGAR MM!!!!!

HÅLL UT! ;-)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Angel19

Hej, vad kul att du fann min blogg. Satt och läste din kommentar precis som värkarna hade kommit och nu är hon här, lilla Ebba. Pappa och stolt storebror ska gå för att hämta kläderna jag beställt från er idag.

Ha en skön alla hjärtans dag helg!

Mvh Helena

2009-02-13 @ 15:14:03
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Miranda

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 02:53:01
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0