Min sötnos!





Kommentarer
Postat av: jenny

nä men gud vad kul!!!

när om man får fråga??



jag säger till, jag är dock mer en kikare nu tills man vet att allt är ok.. jag vet gammalt skrock men jag har inte köpt något än och just nu känns det som att jag kommer vänta tills bebisen kommer...

förutom vagnen då som måste beställas. (visst är buggen fantastisk!)

vad har ni för vagn?



kramar

2009-01-27 @ 22:11:00
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Suzanne

Hej Malin!

Ser att du är uppe lika sent som jag...galet ;-)

Passar på att gratulera så jättemycket, lägger ihop 1+1 när jag läser kommentaren före mig. Vad GLAD jag blir för er skull!! =)



Underbara produkter du lagt in i inläggen tidigare, ni ser ut att välja endast det bästa! Tälten är underbart söta, passar verkligen i alla barnrum och brukar ju vara ett uppskattat krypin hos alla barn =)



Byxorna du tipsade om såg sååå sköna ut! Förstår om man väljer att bo i dem ;-)



Ta hand om fina familjen nu och krama lite extra på magen från mig!!



Stor kram Suzanne

2009-01-28 @ 00:19:22
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Marie

jo, hela stallet hamnar i karantän och man får inte far nånstans med det så inga tävlingar eller nåt. Sen måste man sanera hela stallet och alla grejer och allt och sen måste man nog vaccinera dom mot ringorm.. så det blir jätte jobbigt :/

2009-01-28 @ 15:59:06
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis vad roligt med nr 2!!



Väntar med spänning på nyheterna som kommer!



Sköt om dig!

2009-01-29 @ 20:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0