Äntligen vår!

Läste bakåt i bloggen och blev så nostalgisk, så liten Max var och tänk så fort tiden gått.
Nu är det vår igen och nu har vi två små barn och ett nytt hus! Livet och tiden bara flyger fram!

Önskar då och då att man kunde pausa livet- och just nu är ett sånt tillfälle. Ida börjar bli stor, hon kryper och ställer sig mot saker alldelles själv. Det lärde hon sig när pappa var på svensexa i helgen- han vart väldigt chockad när
han kom hem efter 48h och Ida både kröp och stod! hihi, det går så fort!

Max är liksom mittemellan stor och liten, ibland säger han att han kan själv "för jag är en stor kille" och nästa sekund så skall mamma göra "för jag är så liten"

Jag njuter av vårsolen, promenerar så mycket jag bara orkar och passar på att bara vara med barnen den korta tid man är mammaledig. Verkligheten med jobb och dagisstress känns långt borta men ändå så nära....


mammas  "stora" lillhjärta som håller på att bli stor.....

Kram på er alla i den härliga våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0