En ledig kväll.....

För första gången på mycket länge har jag en lugn och skön kväll här hemma alldelles allena. Max och Thomas drog iväg på Plannja (heja Plannja, jag hoppas ni vinner!!!!)
Ida har mot alla odds somnat i rimlig tid (har hänt typ5 gånger sen hon föddes...) och jag har jobbat bort allt företagsjobb på dagen idag. :-)

Så, nu skall jag surfa runt lite efter lite snygg inredning till vårt kök som skall bytas under sommaren.

En sån här lampa vill jag ha ovanför köksbordet.
Var inne på en grön- men fick höra att de repas superlätt de färgade- så jag tror jag satsar på en vit istället.
Kartell FL/Y Suspension Lamp
Kartell lampa Fly

  

Sen måste jag ju förstås ha en Kitchen Aid i mitt nya fina kök (nåja, drömma kan man ju)
en vit eller rosa eller turkos? eller varför inte en grön? hmmm, många svåra val blir det ;-)


Detta är iallafall bestämt till köket;
1. Vita högblanka luckor (hth eller ikea blir det)
2. Svart bänkskiva
3. svarta vitvaror, tycker det är sååå snyggt
4. En jättestor ho (hatar när plåtar mm inte går ned i diskhon)

Vi kommer slå bort väggen mellan kök och vardagsrum- så det blir ett ganska stort och öppet rum. Tror det kommer bli superfint.

Är numera totalt beroende av "Styleroom.se"
klicka här så kommer du till ett av mina album på styleroom :-)

Nåväl, nu skall jag surfa vidare i heminredningsdjungeln medan jag har tid.

>Kram<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0