Möhippa....

I helgen har det varit möhippa för Maria. Det var verkligen jättetrevligt! Det var så kul att träffa Marias övriga vänner som jag inte alls känner- ser fram emot att träffa dem igen på bröllopet då alla verkligen var supertrevliga girls! :-)

Idag har jag varit ute och gått som vanligt och stötte ihop med Maria, hon verkar nöjd med sin möhippa- det är ju tur ;-)

Annars är väl allt som vnaligt måste jag medge. Har börjat drabbas av vårens stora reslängtan som drabbar mig varje år, men i år blir det bara hemma solande på egna nya uteplatsen... nåväl, inte så dåligt det heller....

Lägger upp lite kort från vår senaste resa då jag var gravid. Ganska precis ett år sen;

nu åker vi! :-) spännande med flygplan....
 

mys på stranden......och vid poolen, Mammas mage börjar vara ganska stor nu 

nyfriserad (turkish style med mycket vax- men det blev ju fint....) ;-)

simma på pappas rygg är en höjdare... :-)

sådär, nu har ni också kanske fått lite sommarkänslor....

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

OCh du har oxå en ;) Kul, lägger till dig på min bloglpvin på en gång :) Ses snart igen! Ska försöka fixa med fotona nu om jag hinner, en resa väntas till ikea idag så det är dock lite tajt om tid, men annars fixar jag det ikväll :)

2010-04-27 @ 10:35:27
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 02:33:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0