Sen söndag

Hela dagen har vi tillbringat på Leos lekland tillsammans med kusinerna. Det var poppis må ni tro. Max sprang omkring som bara den, och bollhavet var en klar favorit.

Nu sitter jag på jobbet- 24timmars jour, men skall sluta tidigare imorgon- för Max dagis har öppet hus och lite julsång barnen övat in. Jag har sett fram emot den hela veckan!
Han går runt och låter "tipp,tapp, tipp,tapp, tippe tippe tipp tapp, tiiiip, tiiiiip, taaaap" och försöker se ut som han smyger. Helt obeskrivligt gulligt! :-)
Mammahjärtat bankar så det nästan gör ont då jag ser det!

Nu skall jag gå och jobba.

KRAM Å GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Marie

jo, jag ska ju ändå låna kamera så :) om jag kanske får låna gunnar och/eller max som modell ;D tänkte ta det imorgon, jag är ju ledig från stallet då så :)

2008-12-15 @ 09:08:14
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: Jenny öhman

Första gången jag är här, härliga kort du lagt upp och otroligt fina namntavlor, min son heter just Oliver så kanske har jag tur och kan beställa....



Ha det gott

jag tänkte lägga upp din blogg bland mina favoriter, hoppas att det är okej. //jenny

2008-12-16 @ 15:18:02
URL: http://jnydesign.blogspot.com
Postat av: *Sofie -Mamma till Alex*

Det är han säkert supersöt i!!! Som med allt annat hihi.



Kram på er och hoppas att ni har en fin onsdag!

2008-12-17 @ 10:14:54
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0