Vinnaren korad!

Med den vackra motiveringen;

"Är det verkligen möjligt att längta så här mycket efter någon som inte fötts än?
Ibland slår det mig med en enorm kraft... Att det bor ett litet liv i mig... Mitt barn... Och jag känner en sådan längtan... Att en dag få hålla honom i min famn och se mitt barn med mina egna ögon.
Allt känns så överväldigande. Så stort...
Samtidigt känns det läskigt och ovisst eftersom jag blivit arbetslös. Men alla problem i världen bleknar... När jag inser att jag faktiskt har ett mirakel i magen. Därför skulle jag vilja ha ett "Mamma till Mirakel" runt halsen."

Grattis Sussanne!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack söta ni! Är överlycklig. :)

2008-12-13 @ 14:28:22
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Laura

Ååå.. grattis!

Underbart fint tävlingsbidrag!

DU är väl värd priset Susanne!

Hoppas det går bra med allt i fortsättningen!

Tack Babylycka för den fina tävlingen och kanonbloggen!



Massa kramar

2008-12-17 @ 20:48:32
URL: http://fogarasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0