Det var trevligt...

Det var kul igår att komma ut lite, se lite folk och träffa kompisarna. Fick en skön sovmorgon och sov ända till halv elva! Så jag mår prima, inget dåligt samvete alls! :-)

Max har just gått och sovit middag och farmor och farfar hans har varit här och fikat och lekt med honom. Nu skall jag nog tvinga ut syrran på prommis igen- mitt löfte om en timmes motion varje dag får inte gå i stöpet bara för att jag gick ut igår! :-)
Man måste ju komma i bikinin i sommar.......

Sen skall jag ta och gå igenom helgens ordrar och det blir nog en hel del arbete ikväll.

Max har sin allra första dag på dagis imorgon- känns helt overkligt att han blivit så stor..... Det som känns så bra trots allt är att han bara skall gå 15h/veckan. Jag tror han kan må bra av att få leka med andra barn och få lite annan stimulans än hemma med mig jämt och ständigt. Han kommer gå tis, on,tors mellan 9-14. Tycker det känns lagom så.

Men nervöst är det....har nästan ont i magen........

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0