Rolig dag

Idag har det varit en rolig men hektisk dag- det är mycket som händer just nu och snart får även ni kunder veta hoppas jag! :-)
På det privata planet tog jag en helkväll för mig själv- gick på spinning med syrran (borde börjat träna för länge sen- men bättre sent än aldrig....).
Sen åkte jag och storhandlade i lugn och ro med Lars Winnerbäck i lurarna, det var avkopplande!
Nu skall jag gå och sova, måste fortsätta läsa min favoritbok "Pestens tid" av Stephen King- jag läser den en gång per år.... knasiga jag...  om ni inte läst den ännu- GÖR DET!
Kram på er.
Måste ladda över bilder från kameran imorrn så jag kan uppdatera lite. ....
image63

Kommentarer
Postat av: emma

vad söt er pojke max e :;)

2008-02-05 @ 11:10:47
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0