Skön kväll.....

Efter en härlig dag som jag tillbringat nästan uteslutande med pappsen min och Max på stan (vi har både sprungit i affärer och lunchat) så har jag just kommit åter från en långpromenad med syrran och hunden. Så skönt att få gå och sova sen. Måste bara se Seinfeld som vanligt innan. :-)

Jag sitter och funderar kring vad vi skall försöka ta in under våren i butiken.

VAD SAKNAR NI KUNDER? Nåt speciellt märke? Mer utav någon speciell kategori? Snälla, ÖNSKA LITE!!!

Kram Kram

   med sin coola tröja han fick av Thomas kompis med trycket "Greven är min pappa"
(Greven= Thomas smeknamn på jobbet å bland hans basketvänner)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mer sängkläder! Jag försöker hitta ett fint bäddset till vaggan.... :-)
funderar på Polkadot.... kanske det bruna. Har ni andra märken ni skall ta in?
Kram

2008-02-07 @ 21:41:24
Postat av: Malin

Hej Ida!
Tack för att du tog dig tid att svara på min fråga!
Just nu funderar vi på Gaia&co bland annat, men vi är öppna för alla förslag!

2008-02-07 @ 21:42:44
URL: http://barnlycka.blogg.se
Postat av: Lisen

Så otroligt söt son ni har! som socker

2008-02-07 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0