Hej Alla Kunder!

Vi beslutade oss för att inte vara så opersonliga! Vi vill att ni får se vem vi är, och att ni skall komma med synpunkter, ideer och önskemål- därför skapade vi denna blogg!

Just nu håller vi precis på att bestämma vad vi skall ta in under våren i butiken och behöver nu tips och önskemål! Så skriv här eller maila oss vad du saknar i vårt sortiment, eller vad ni uppskattar i vårt sortiment!
Vi blir glada för all feeedback!  :-)

P.S. Jag kommer nog blogga rätt mycket här då jag just satt igång och insåg att det var ju jätteroligt!!!


Kram på er/ Malin

   en kvällsbild på en alltför pigg liten Max...........

Kommentarer
Postat av: Ida K

Men, har du blivit med blogg? Vad skojjigt! Som den bloggberoende person jag är så var jag ju bara tvungen gå in och skriva din första kommentar :) Date någon dag? Kram

2008-01-16 @ 11:02:29
Postat av: Jenny Larsson

Hej!
Kul att du börjat blogga. Snyggt och stilrent =) Då skag jag hålla koll på vad du skriver framöver. Hoppas allt är bra!

2008-01-18 @ 13:49:39
Postat av: Stormvikens Anita

Hej! Vilken härlig blogg du har. Jag sy min egna Bebbelinos. Tofflor för små bebisar 0-3månader inte ett par som är lika. Om du är intresserad att ta in ett par eller två i butiken så hör gärna av dig på min mail. med vänliga hälsningar Anita

2008-01-31 @ 14:26:11
URL: http://finating.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0