Nya ulltossor/sockar......

Har just lagt in en order på supersuperfina ulltossor, handstickade från Danmark. Fick ett par på Posten till min son (tjoho, varför gör inte fler leverantörer så?) ;-)
Det var fantastisk kvalite- och han ÄLSKAR dem. Han har dem både inne och i vagnen.
Uldfutter Råhvidm. brun stjerne str. 6-12 mdr.
Sen är jag ju svag för sånt som kommer i mindre upplaga- och jag älskar att kunna stötta alla fantastiska människor som syr/designar/stickar och det är så kul att samarbeta med mindre designers!
De kommer väl om några veckor, jag tog hem lite olika färger samt strl.0-3mån & 6-12mån till att börja med.
De finns upp till 5år (de har halkpluttar under- smart va?)- men jag börjar för de mindre så får vi se vad ni kunder tycker.

För övrigt är det total snöstorm häruppe i Luleå och man kommer knappt ut.... Nu skall jag se om sambon orkar se en film eller ej (han skall ju upp & jobba 5 på morron...)
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda Dernebo

Hejsan! Du skriver inte vart du beställde tossorna ifrån....vill ha!!! Skicka gärna adressen.

/mvh Linda

2009-04-04 @ 17:11:16
URL: http://blogg.dernebo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0