Nyhet i shopen till hösten!

I höst kommer vi ta in det så många efterfrågat;

1. Underbara fårskinn från drefseryd utanför Gränna.

Vi har tidigare inte tagit in skinn eftersom vi inte hittat i nog bra kvalite- men nu har vi fallit pladask! Dessa skinn är utan tvekan de bästa och mjukaste vi någonsin känt på!
Gårdsbutik

2. Ullunderställ
Det är samma sak här, vi har letat efter ull av finaste kvalite, har vägrat köpa in kliig billig ull som inte håller den standard vi vill ha på våra produkter! Självklart är den mulesing-fri och ullen kommer från Nya Zeeland.



3. Overaller
Världens bästa overaller enligt  mig och de flesta som provat. :-)
Ett norskt äkta kvalitetsmärke som vi kommer sälja både på nätet och direkt från vårt lager till er kunder i Luleå. Vi kommer gå ut med mer info snart. Märket är TROLL!

Kram å jag ser verkligen fram emot denna höst!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin S.

åh vad roligt!

ser jag fram emot.

2008-07-18 @ 20:32:31
Postat av: Josefine

ÅÅÅÅ jag såg SÅ massa fint, tänk APArtröja till storebror och body till liten =) LÄNGTAR!

Trolloverallen vill jag ha på Elian, det är den BÄSTA!

Sen jag flyttde hit har jag blivit ullfrälst :)

KRAM

2008-07-18 @ 20:58:11
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Karin

ni hade mycket annat fint bland nyheterna såg jag, gillade de rosa skötbäddarna

2008-07-18 @ 23:49:59
Postat av: Jenny

Troll-overallerna är jättebra så dom kommer att göra succé! :)

2008-07-29 @ 13:00:24
URL: http://drefseryd.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0