Hejsan allihopa!

Förlåt min superdåliga uppdatering... men till mitt försvar så fick vi nåt virus i vår dator och den krascahde!!!!!
 Lagomt kul när man äger en webbutik..... :-(


Så nu har vi köpt en bärbar tills vidare, och jag är inte så haj på den ännu. Men jag lovar att återkomma oftare nu!

Har just bokat platser till SATC på Lördag, jag och mina kära kompisar skall gå och se den, sen måste vi ju gå och ta en cosmopolitan oxå! :-)


Kommer bli urkul! Det är min första lediga helg på 8veckor!!!!!!! tjohoooo!!!!!!

kram på er

P.S. Den här telefonen blev det tillslut om nån bryr sig ;-)
    med rosa sidoknappar förstås :-D

Kommentarer
Postat av: Sara

taskigt med virus.... hoppas du får en trevlig ledig helg

2008-06-26 @ 00:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0