Så dålig på att blogga i dagarna...

Till mitt försvar så var det HUR MYCKET mail som helst som väntade efter vår semester (det straffar sig att njuta och koppla av en vecka) ;-)       Sen var det givetvis MASSOR av leveranser som väntade, och vi har haft problem med vissa sändningar som gett mig gråa hår. Det är både paket som försvunnit på väg till kunder samt leveranser som vi väntar på som försvunnit. Bland annat både Kärleksboken och LillaHjärtatboken som skulle kommit den 25 Maj har vi ännu inte fått.... :-(    Den är skickad från designer men har lixom försvunnit på vägen.... Det är inte alls kul för oss och ännu värre för alla kunder som väntar- och nu är ni många! Tur att de flesta är förstående..... men det känns hemskt ändå!

Lovar härmed att bli bättre på att uppdatera. :-)

Skickar oxå ett grattis till Josefine (prinsessans blogg)  som tillkännagivit att hon väntar nr.2.
Kram till dig gumman å vi höres snart!!!!

Massor av kramar oxå till alla mina kunder å alla läsare! Jag kan nog allt se att ni är massor som är in här varje dag- så glöm inte att lämna en rad i min gb- jag blir ju så barnsligt glad varje gång...  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0