Beställt lite nyheter till shopen igen!

Jag vet att jag borde begränsa mig.... men det finns ju såååå mycket fint! Och jag vill så gärna erbjuda allt det fina i vår shop! Så idag blev det en till order, jättesnygga shampoodle i nya färger i velour, samt kanonsnygga vårjackor från Shampoodle! Kunde inte hålla mig!

De börjar säljas i April- men hör av er om ni vill boka ett ex redan nu så fixar vi det.
Purple Haze
Purple Haze
Clockwork Orange
Blue Lagoon
Kermit
Moonstruck

Sovpåsarna är one size för småtttisar, det andra finns i strl.80,90, 100, 110

Vad tycker ni, tycker ni de är lika snygga som jag?

kramar i massor och
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Camilla L

Jag mailar er, vill boka en sån jacka! jättetuff!

2008-03-21 @ 14:59:59
Postat av: Randi

Jättesnygga! Och annorlunda!Och for en fin blogg:)
Glad påsk!
Kramiz

2008-03-23 @ 21:54:05
Postat av: josefine

Hej söta! Sorry men nu har jag mailat. mitt i flytt och myskväll här =) KRAM!

2008-03-23 @ 22:43:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Petra

Men gud va mycket snyggt!!! Speciellt Shampoodle-seten!!

2008-03-25 @ 12:28:10
URL: http://P3tr4e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0