Supermysig helg...

Den här helgen har verkligen varit mysig! 


I fredags var vi ut och åt gott med min familj eftersom mina föräldrar firade att de sålt huset och därmed nu helt bor i sin nya fina lägenhet! Max fick vara med farmor och farfar under tiden. Vi hämtade han vid halv tio- till min förvåning var han jättepigg och busade järnet fortfarande! :-)



Lördagkväll kom våra vänner Linda & Jonas hit, samt min lillasyster Marie och det var schlager för hela slanten! Vi åt tacos och sen alldelles för mycket godis.... Men det var mysigt. På dagen hade vi varit en riktig långpromenad eftersom det var strålande sol- Max skulle hela tiden gå själv- så promenaden tog lååååång tid oxå ;-)

Igår var vi bara hemma och myste, på kvällen bjöd famor och farfar oss och Max på god middag.

Det var helgen i stora svep. Hoppas ni oxå haft en trevlig helg!

Mvh Malin
barnlycka.se

Kommentarer
Postat av: Emma

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33176

Gå in på följande länk och bli medlem. Värvare är handbollen16! Jätte enkelt sätt att tjäna gratis biobiljetter på! Ngt till påsken kanske?

2008-03-17 @ 09:18:13
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: Cia

han är ju bara så söt er son!

2008-03-18 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0