Trött...

Idag hann jag iväg och träna med min syster yster en sväng. Det var skönt att komma igång efter vår sjukvecka... Nu måste här tränas ordentligt så man kommer i bikinin till sommaren :-)
Imorgon skall plutt på dagis igen- han går ju bara några timmar per vecka, men det är jobbigt nog. Jag skulle gärna hållt honom hemma hela tiden- men det går ju inte.... förr eller senare måste jag lära mig att han behöver annat än mig... det är jobbigt när man varit hemma så länge med honom att släppa kontrollen till någon annan.
Men han trivs iallfall på dagis och det är ju huvudsaken :-)

Nu skall jag gå och sova så vi orkar upp till dagis.
Kram allihopa!
image137
Max i sin egen fåtölj från Ikea. Han älskar den!
När Thomas är på jobbet så vill han ha Thomas skjorta som filt när han sitter i den, såå gulligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi har också den fåtöljen. Den är jättefin, ser precis ut som en vuxenfåtölj.
Han är jättesöt eran son!

2008-03-03 @ 22:30:38
Postat av: Therese

En sådan fåtölj har våran dotter oxå.. hon älskar den!!! :) Va söööt han är!! Jätte fin kille!

2008-03-07 @ 15:38:52
URL: http://www.coozy.se/blogg
Postat av: Therez

Hejsan hej.

Jag har försökt att maila dig flera gånger efter jag fått ditt sista mail men jag får bara tillbaka det. Jättekonstigt! Har du någon aning om varför? Har du kanske någon annan adress? :)

2008-03-07 @ 20:11:26
URL: http://www.therezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0