TÄVLINGSDAX!


www.barnlycka.se



SÅ HÄR GÅR DET TILL;

1. Lämna en kommentar där du skriver en motivering om varför just du skall vinna och  vad du önskar från barnlycka.se om just du vinner.

DEN MED BÄST MOTIVERING VINNER OCH VINNAREN FÅR DET SOM DU SJÄLV ÖNSKAT UR BUTIKEN!


P.S. Glöm inte att uppge din mailadress eller din blogg så vi kan kontakta dig efter tävlingens slut.

TÄVLINGEN PÅGÅR FRÅN DEN 10/11 tom 10/12
Vinnaren meddelas via mail eller via sin blogg samt annonseras här på bloggen den 11/12

Alla som länkar till tävlingen via sin egen blogg deltar dessutom i utlottningen av boken Kärleksförklaring.
Glöm inte att skriva om du länkat till tävlingen.
(Självklart kan du tävla även om du inte har någon blogg) 

LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag kan ju alltid prova lyckan... Jag skulle vilja vinna en röd trolloverall i storlek 104 till min dotter. Sonen ska få en trollblå, men det blir för tok för dyrt om man ska ha två stycken så den lilla damen får dras med förra årets vinterkläder ännu en säsong - så det vore kul om hon fick nya, liksom bror sin.

2008-11-10 @ 22:39:44
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ojdå så luddig min motivering blev :)

2008-11-10 @ 22:40:31
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag skulle så gärna vilja vinna OiOi "Carry All" Red vintage skötväskan. Köpte en vagn som jag verkligen ville ha - http://www.familjeliv.se/hem/sabl/gallery/phpdbmsvb.jpg. OiOi väskan skulle vara pricken över i:et till vagnen, men det finns varken fonder eller sparkonton att länsa då vi håller på att renovera ett gammalt hus. Så därför önskar jag mig den här och nu :)

2008-11-11 @ 09:19:46
Postat av: Maria Söllvander

Trött och sliten, har just fått en liten.

Men snart är hon stor, går fortare än man tror.

Just nu ligger hon helst på mitt bröst, söker där gärna tröst.

Men inom kort, springer hon från mig bara bort.

Så Barnlycka skulle mig lycklig göra, om jag ett halssmycke finge runt halsen föra.

(Namnsmycke två stavar önskas om jag vinner)

2008-11-11 @ 10:32:00
Postat av: Kimmi

Jag skulle vilja ha namnsmycket med två stavar (Artikelnummer 100-05) med namnet Emily+hjärta ingraverat på den ena staven och en krona ingraverat på den andra (för kommande herre)



Bär sällan smycken, men detta skulle bli en extra kärleksförklaring till dem jag älskar mest av allt.

2008-11-11 @ 10:37:01
Postat av: Jess

En ljuvlig baby väntas snart till oss,

vi vill att hon/han ska trivas förstås,

åkpåsen från elodie details passar perfekt,

att mysigt värma minsta medlemmen i vår släkt...



(helst det coola mönstret "retro revolution"

2008-11-11 @ 12:30:09
Postat av: Susanne

Är det verkligen möjligt att längta så här mycket efter någon som inte fötts än?

Ibland slår det mig med en enorm kraft... Att det bor ett litet liv i mig... Mitt barn... Och jag känner en sådan längtan... Att en dag få hålla honom i min famn och se mitt barn med mina egna ögon.

Allt känns så överväldigande. Så stort...

Samtidigt känns det läskigt och ovisst eftersom jag blivit arbetslös. Men alla problem i världen bleknar... När jag inser att jag faktiskt har ett mirakel i magen. Därför skulle jag vilja ha ett "Mamma till Mirakel" runt halsen.

2008-11-11 @ 13:29:05
URL: http://cocosflinga.wordpress.com/
Postat av: Monica Fredriksson

(Jag önskar mig ett fårskinn)

Bä bä, gråa får, har du någon ull ?

Nej nej, kära barn, jag har inget hull!

Dom gjorde av mig en fäll,

alla tyckte jag var snäll,

men nu får lillen sova på den ikväll !

2008-11-11 @ 14:04:10
Postat av: linda

jag skulle hemskt gärna vilja vinna ett smycke som jag skulle vilja ge till mit gudbarn Molly som fortfarande inte fatt nagon riktig doppresent av mig och hon döptes i September! Katastrof jag vet. Men kassan har varit sa tom att jag inte kunnat köpa nagot..vilket känns sa trakigt..kanske att jag för en gangs skull skulle ha tur att vinna nagot...

2008-11-11 @ 14:08:38
Postat av: Beda och Oskar

We have been blessed!

Inom loppet av 5 månader har våra liv gjort en totalomvändning. Vi träffades för ca 5 månader sen och flyttade ihop på en gång och nu ska vi gifta oss om några veckor! Vi har också fått reda på att vi ska ha barn till sommaren och är överlyckliga! Till saken hör att vi är fattiga studenter och bor på 26 kvadrat. Att få vinna paketet med åkpåsen och shoppingbag (polkadot rockabilly) skulle innebära en utgift mindre, vilket skulle passa oss perfekt ;)

2008-11-11 @ 15:59:34
Postat av: Alexandra. F

Hejsan!

Vårat sovrum är tyvärr på tok för litet för att få in en barnsäng i.Men till min stora lycka hittade jag denna underbara hos er "Knoppavaggan Vit". Den skulle passa utmärkt i vårat sovrum så länge knodden är liten med tanke på den begränsade yta vi har. Skulle bli årets julklapp om vi vann denna av er, framför allt så slipper jag ligga och bekymra mig över detta nätterna långa när vi istället ska vara glada över vad som ska komma!

Hälsningar Alexandra

[email protected]

2008-11-11 @ 17:25:54
Postat av: Laura

Knottisen har blivit stor,

hela ett år och elva kilogram.

Lilla ängeln åt far och mor,

är åt dig så otroligt tacksam.

Vi ska skydda dig och hålla dig vår famn,

krama dig och om dig tycka.

Kanske håller denna dig varm,

en superbra åkpåse från Barnlycka!



Tack för chansen att hjälpa en familj med lite glädje inför jul, nu när varsel och dålig ekonomi råder!



Jag väljer gärna åkpåsen "7AM enfant Rosa", som förhoppningsvis ersätter gammelfarmors fina lappstickade filt när kylan blir allt mer bitig!



Rekommenderar tävlingen i min andra blogg: http://fogarasi.blogg.se

2008-11-11 @ 21:13:58
URL: http://fogarasiform.blogg.se/
Postat av: Tomas Assarsson

Hej

Min syster har en liten pojke på snart ett år, saken är den att jag skulle vilja ge han något riktigt fint. Det är alltid jag som kommer med någon billig leksak, hade jag bara haft pengar så skulle jag köpt något riktigt fint till han. Jag skulle vilja ge han en vinterovverall, då hade min syster blivit både förvånad och glad och den lille hade blivit varm.

2008-11-11 @ 21:26:58
Postat av: Reka

Hej!

Nu när vi från 3 till 4 har ökat vill jag mer er ständigt bära, namnen på stav blir superbra och då följer ni mig tanken i varje andetag.



Önskar mig namnsmycke två stavar Artikelnummer 100-05.



2008-11-12 @ 07:55:10
Postat av: carola skoglund

Efter en titt på er hemsida en läcker camo-väska mig läska. En väska så snygg där snutten ligger trygg. En ny skötväska i camo skulle göra mig till en lycklig "mamo".

Hihi. Skulle bli väldigt glad över en skiphop i camo. Vår nuvarande skötväska var med om en yoghurt-olycka och har inte kunnat återhämta sig.

Sonen har en egen blogg där han skriver till familj och vänner.

Mvh Carola

2008-11-12 @ 09:56:55
URL: http://ossian.zoomin.se
Postat av: Malin E Andersson

Hej!

Jag håller på att inreda barnkammaren till min kommande älskling. Väggdekoren Forwalls Forest Friends skulle vara väldigt fin ovanför sängen där babyn kan titta på de mysiga och färgglada djuren och jag kan berätta sagor om dem!

/Malin

2008-11-12 @ 14:04:12
Postat av: Annelie

Hej!



Jag skulle bli väldigt gladom jag vann ett väggord med texten "Love" i grå färg.

Artikelnummer 2000-3



Jag vet inte varför, men det är verkligen något enkelt som är jättesnyggt.



Jag kan inte komma med något roligt rim, eller ngt om att det är jobbigt att ha barn, för jag har tyvärr inga egna.

Men snart ska jag bli faster och då även gudmor, vilket betyder oerhört mycket för mig.



Jag skulle vilja ge barnet en speciell present vid dopet,och just de orden säger så mycket.

Det vore den perfekta present som visar hur mkt detta barnet kommer att betyda för mig och för oss alla.



Tjingeling!



Min Mail: [email protected]



Ha en bra dag!





2008-11-12 @ 15:05:23
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag har lagt en länk i min tävlingsblogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/valfri-produkt.html



Jag vill hemskt gärna vinna en vinteroverall från Troll, jag har bara hört och läst gott om dem men har inte råd att köpa en. Vi har fått mössan och vantarna så det vore verkligen jättekul att vinna en overall till min son. Skulle passa perfekt hans första vinter (som gående) och när han skall börja på dagis.



[email protected]

2008-11-12 @ 19:35:29
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Signe Holmgård

Jag bor inte riktigt lika långt norrut som ni, men Skellefteå kan väl räknas som långt upp i norr ändå :) och det kan ju bli riktigt kalla vintrar här!



Vi väntar vårat första barn i januari, och självklart kommer vi att oroa oss över om lillknodden är kall? eller kanske alldeles för varm?

Därför önskar vi oss åkpåsen Retro Revolution, perfekt med avtagbar överdel när temperaturskillnaden är så pass stor som den är här uppe.

2008-11-12 @ 19:58:40
Postat av: Anonitota

Åh, jag vill gärna vara med och tävla!



OM jag vinner skulle jag vilja ha "Hjärtoverall i ull" i stl 80.



Vår lilla tös växer så det knakar och snart har hon vuxit ur overallerna vi har, fast vintern knappt har börjat. Inte har man det så fett ekonomiskt heller när man är mammaledig, så en sådan här fin overall skulle jag inte ha råd att köpa just nu.



Hon ska ju få uppleva sin första jul snart, så det vore ju en perfekt julklapp! :D

2008-11-12 @ 21:18:10
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: angelica

jag skulle vilja ha väggordet "Love" i vitt. Artikelnummer 2000-3



Jag & min pojkvän har precis flyttat till en helt underbar lägenhet. Vi har lagt ner mkt pengar på att få till alla rum, alla rum utom sovrummet.



Nu tycker jag att det är dags att fixa till kärlekskammaren =)Om jag vann det där väggordet skulle jag fixa sovrummet en helg då han är borta.. tänk vad glad han skulle bli =)

2008-11-12 @ 23:01:56
Postat av: Petra Schmidt

skulle så gärna vilja ha ett ett hjärta från manolin där det står efterlängtad för vår lilleman var verkligen efterlängtad han var inte planderad men jag är nu helt övertygad om att det behövs lite mer "oops"!! i vardagen !! sen kan jag inte riktigt unna mig själv det när han behöver så mycket..men det skulle vara en sån kärleksförklaring av till min blivande man för han var också efterlängtad!

2008-11-12 @ 23:24:46
Postat av: Lina

Jag skulle väldigt gärna vilja ha ett namnsmycke med mina barns namn. Att få barn innebär total lycka och jag skulle vilja bära med mig deras namn vart jag än går.

2008-11-13 @ 10:36:12
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är super gärna med och tävlar =)

Jag och fästmannen har börjat nu när vi vill börja med bebisverksamheten och har kommit fram när vi ska börja [hemligt tills dess] och han hittade din tävling hos en tjej som också tävlar här oss dig och han tyckte vi skulle vara med. Han tycke om vi skulle vinna så skulle han vilja att vi vann Lundmyr Bäddset Spjälsäng. Han tycker att Lundmyr är så fin och skulle passa så fint i vår sovrum till vår framtida barn. Så nu håller vi tummarna att vi vinner nu [hoppas på detta]



Har länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2008/november/vill-verkligen-vinna-detta.html



Hoppas du får en toppen dag. kram Linda & Mathias <3

2008-11-13 @ 12:35:36
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Postat av: Cinsaga

Vårt lilla troll håller på att bli stor, han växer snabbt som attans ur både kläder och skor



Med en 2 1/2 åring som ALLTID vill vara ute och rumla,



skulle en röd och fin TROLL overall snart testas för ifall den för alla hans små "upptåg" står

pall ...



PS ! Ifall vi har turen med oss önskar vi oss alltså en röd trolloverall i strl 98



http://www.metrobloggen.se/cinsaga



[email protected]

2008-11-13 @ 15:30:47
URL: http://www.metrobloggen.se/cinsaga
Postat av: Nils

Jag skulle vilja överraska min gravida flickvän med åkpåsen Retro Revolution från Elodie Details. Jag vet att hon verkligen gillar retromönstret och att hon skulle bli jätteglad över att få den!

2008-11-13 @ 18:10:31
Postat av: Lizelotte

Jag skulle vilja vinna en Troll overall till min systerson. Anledningen är att min syster är ensamstående med tre barn och studerar på heltid. Det är svårt att få ihop pengar för att försörja tre barn 9 år,6 år och 3 år. Hon skulle inte ha råd att någonsin köpa en sådan dyr och bra overall som denna och därför skulle jag vilja ge denna till min systerson. Marin i storleken 116 skulle vara perfekt. Bättre med lite större så att han har något att växa i. Har även länkat i min blogg: http://lisa89.blogg.se/2008/november/tavling-barnlycka.html

2008-11-13 @ 19:16:07
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Carola

Jag har två små trollungar som är helt underbara! Skulle så gärna stoltsera med deras namn hängande runt halsen. Då passar ett namnsmycke med två stavar perfekt :)En mycket stolt trollmor!



[email protected]

2008-11-14 @ 20:59:16
Postat av: Fredrica

Hej hej!



"Allt blir inte som man tänkt sig och ens värld vänds upp och ned. Man hinner inte med allt man vill eller ens tänka till. Plötsligt är hon bara här och vi håller henne så kär så kär. Du lilla mirakel kom så fort att vi inte hann med nått.



Vår dotter har fötts förtidigt och vi har inte hunnit med att ordna något, vare sig köpa babykläder eller ens spjälsäng. Vi önskar oss åkpåsen rockabilly polcadot då det enda vi hann bestämma oss för är en röd vagn och den skulle bli så fin till vår sköra lilla flicka.



Ha en underbar helg!

Mvh//Fredrica

2008-11-14 @ 21:07:54
Postat av: Åsa

Haklappar vill jag ha,det kan vara bra.

När mina småbarn hälsar på, slipper jag städa när de ska gå.

Tuffa med dödskalle vore kul,

nu när det är jul.





Hakklapp Crosseyed Jolly

2008-11-16 @ 13:50:18
Postat av: Pernilla Wamsjö

Motivering: En liten Trollunge jag har, som är så go o underbar!

I vinter ska han ej behöva frysa, utan få vara ute i snön o mysa!

Med ull närmast kroppen, blir det garanterat toppen!



Önskar såklart en Trollblå Trolloverall till min Trollunge i storlek 98. Artikelnummer 400-1

2008-11-16 @ 19:50:46
Postat av: Emil

Min gravida flickvän behöver verkligen en ny skötväska/shoppingpåse! Det är det enda hon talar om nu när vi snart ska sälja gamla vagnen tillsammans med nuvarande skötväskan. Till den nya syskonvagnen önskar hon sig en sån där shoppingpåse Rockabilly. Ni skulle förgylla hennes dag om hon vann. Och min dag också för då skulle hon inte gnälla om väskan längre och det skulle stilla graviditetshormonerna litegrann... Dessutom är hon världens finaste flickvän, så en ny väska är hon såklart värd!

2008-11-17 @ 00:13:57
Postat av: Linda Andersson

Jag skulle vara nöjd med precis vad som helst härifrån, när man tittat in så känner man sig alltid som ett litet fån. Fina saker här, fina saker där, den där tröjan var tjusig, och byxan var mysig. Vad ska jag ha, vad ska jag välja? En ljusblå vante från troll, tror jag min plutt skulle välja.

(Jag vill alltså ha tumvantar från troll, de ljusblåa) Just ja, länkar till tävlingen också :-)

2008-11-17 @ 08:56:15
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det finns dagar som är grå.

Fulla med mödor och gnälliga små.

Påminn mig då genom att min hals smycka,

med halsbandet som bevis på min mammalycka.



(Jag önskar halsbandet Mamma till mirakel om jag vinner. En egoönskan, dock inte utan en tanke på mina barn)





2008-11-18 @ 10:14:08
Postat av: Madelene

Jag önskar mej fairies väggdekaler till min äldsta dotters rum. Vi flyttar snart och börjar om på nytt. Vi blev misshandlade psykiskt och fysiskt av hennes pappa och i alla desperata försök man gör för att läka är väl det här ett :) Skapa nya minnen i ett drömrum!

2008-11-18 @ 21:58:37
Postat av: Alexandra

Hej!

Denna "Knoppavaggan Vit" skulle passa perfekt hemma i vårat sovrum som tyvärr är pyttelitet. Vore synd om sambon och jag tvingades skaffa våningssäng/loftsäng för att få in en barnsäng i somvrummet så denna skulle passa utmärtk som en lösning på problemet!Vilken julklapp till oss det skulle bli! :)

Hälsningar Alexandra

[email protected]

2008-11-19 @ 16:31:45
Postat av: Aleccandra

Klättergrepp för mina stora killar

som att klättra på möblerna gillar!

2008-11-21 @ 13:20:11
URL: http://enendadag.blogspot.com
Postat av: Lotta

Barnen och jag är ofta på resande fot och det är inte ovanligt att man inte lyckas hitta någonstans att värma t ex välling när det är matdags. Mina små döttrar skulle därför bli ÖVERLYCKLIGA om vi skulle vinna en "Warm´n Go" till bilen, så de stackarna slipper äta kall mat i fortsättningen.

2008-11-21 @ 15:23:09
Postat av: PetramedAochE

Jag skulle vilja vinna Väggdekoren: Forwalls Blommor och bin!



Vi flyttade för inte så längesedan till ett hus som vi nu håller på och renoverar. Nästa projekt är sonens rum och därefter dotterns. Det är väldigt dyrt med all renovering som behövs, speciellt nu när jag är mammaledig, men man vill ju att det ska bli så fint som möjlig. Väggdekor skulle passa jättebra i dotterns rum!



/Petra

2008-11-29 @ 20:54:36
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Carola L

Troll Ullunderställ Paket i 104 skulle göra mig och dottern yra. För en utefamilj är klädseln viktig - men med pengar måste vi fattiga vara försiktig.





2008-12-01 @ 13:13:33
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag skulle vilja vinna en åkpåse från 7Am enfant i färgen choklad och rosa till vår lilla dotter Agnes.

När vi tar de dagliga promenaderna med våra hundar så följer Agnes alltid med nu har det dess värre börjat bli rätt så kallt här hemma och vi skulle behöva en ordentlig åkpåse till vagnen så att vår lilla guldklimp slipper frysa.

2008-12-02 @ 00:05:41
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:24:00
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:25:17
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:27:01
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:28:26
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:29:49
Postat av: Ewa Nyberg

BARNLYCKA - med härlig hemsida som mej lockar

gissa om köplusten på mej "pockar"...

Men med 2 söner som vuxna är

finns det inte så mycket som "platsar" här

Ett PLÄDSKINN önskas dock till mej

en frusen men varmhjärtad 50-års"tjej"....

2008-12-02 @ 08:32:38
Postat av: Martina

Min tjej kompis som är en underbar mamma till 2st små en flicka och en pojke, Hon har precis blivit ensamstående lagom till jul och det är inte lätt verken ekonomiskt eller känslomässigt.

jag kan inte beskriva min lycka om jag vann den här tävlingen så jag skulle kunna lysa upp hennes och barnens jul lite.



om jag vann skulle jag vilja ha jättevägg dekor under ytan så kan hennes barn få riktigt fint i deras rum:)



önskar er en trevlig dag



Mvh martina

2008-12-02 @ 14:12:05
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: Marja

Det här var en sån sida som jag själv har suttit och tänkt att jag skulle starta. Fast då hittade jag er sida med billig frakt och fina saker. Jag sitter med en liten tjej som föddes i slutet av september i skogen i Norrlands inland mitt i mellan norska gränsen och Luleå. Vi tar oss inte till shoppingen (närmaste Luleå mer än 20 mil bort) för att jag orkar inte köra och jag hittar ingen som vill följa med oss. Så som ni har jag en favorit nämligen TROLL. Helst skulle jag vilja ha en Trolloverall med ullfoder, men den minsta storlek jag hittade var 80 och det gällde även för Troll ull-understället (hon växer snart ut sin 62 ullunderställ från troll). Därför är det jag skulle önska mig från er hemsida om jag vinner tävlingen en Troll hjärtoverall i stl 3-6 månader. den skulle vara perfekt att ha på när vi är ute både i vagn och pulka under kalla vinterdagar.

2008-12-02 @ 15:10:41
Postat av: Malin

19 år, 2 barn, ensamstående, liten gammal lägenhet, ingen plats till varken skötbord eller barnstolar av något slag en Sack n´seat och jag kan ha min yngsta dotter brevid mig hela dan :) spelar ingen roll vilken färg...

2008-12-02 @ 17:41:56
Postat av: Jessica

Vilken rolig tävling!! Jag har suttit LÄNGE nu och kollat hela sortimentet.



Min första (egoistiska) tanke var att välja ett namnsmycke till mig själv, som vinst. Jag har velat ha ett så länge... Nästa tanke var att önska en Troll-overall till minstingen - smart idé, den är ju så dyr att köpa...



Men mitt val till slut blir JÄTTEVÄGGDEKOR NALLE PUH! Yngsta dottern blev superglad när hon fick veta att det fanns - storasyster har prinsessor och det är ju så orättvist... ;o) Så om jag skulle ha turen att vinna, vill jag gärna ge dem till min lilla heffaklump!

2008-12-03 @ 09:13:01
URL: http://persika.pointblog.se
Postat av: Mikaela

Å denna tävling vill man ju inte missa, verkligen älskar eran hemsida-



Jag har länge önskat mig att få barn. I april i år fick jag de bästa besked man kan få en liten person växer inuti mig. Tiden går och foglossning fick man gå igenom, blev sjukskriven nu under hösten vilket inte var min tanke då jag ville jobba så länge jag kunde. Med pengar blev det inte bättre då försäkringskassansbidrag inte är lika bra som om lön. Men jag vill inte klaga..jag är underbart lycklig som snart kommer få möta den lilla person som ligger och buffas i min mage- förlossningsdatum är nu den 25 dec , och ni skulle inte kunna ge oss en finare julklapp än åkpåsen

7AM enfant Choklad-Rosa- en som jag bara vågat drömma om. Kan själv inte köpa den då det inte finns på kartan i budgeten tyvärr, ef. barnvagsköp,skötbord och bebiskläder.

Så nu håller jag och lillen i magen alla tummar vi kan, för att vi får vinna denna sköna påse att ha i vår vagn:)

2008-12-03 @ 13:18:03
Postat av: Malin Persson

Trots att vi inte träffats på många år, så kommer kommer LillThomas alltid betyda mkt för mig. När vi själv blivit föräldrar och jag fått min Thomas och han fått sin Malin. Konstigt va... vilka hyss vi gjorde, klättra på hustaken, peta hål i getingbon, åkte rutschkana på badrumsgolven. Oj vad arga I-B och mamma blev då. Vilken härliga upplevelser vi har haft när våra mammor kånkat barnvagn. Hoppas våra egna barn kommer att få uppleva samma. Därför önskar jag halsbandet mamma till mirakel. Vi ses någon gång, kommer ni till Göteborg får ni hälsa på.

2008-12-03 @ 19:02:44
Postat av: Maria

Försöker förstå att jag ska bli mamma,

föda vårt barn, byta blöjor och amma!

Veckorna går, nu trettioett

och vi har en hel del förberett:

vagn är beställd och små plagg har vi handlat

blivande barnrummet har vi förvandlat.



Önskar så mycket en hjärteoverall i ull

till vårt efterlängtade lilla hjärtegull!

2008-12-03 @ 19:18:17
URL: http://www.minbebis.com/maria
Postat av: Monica

Forwalls Goda Fe

skulle göra så min tjej glad blé,

hennes rum är är ett slott

och med en god fe skulle hon fortsätta sova gott

2008-12-04 @ 13:19:50
Postat av: Evelina

Men vilken chans klart man hakar på!! Håller på och inreder ett litet rum till min tös och har flera gånger tittat på er sida på polkadot sängkläderna..Dom är ju så fina!! Det skulle verkligen bli pricken över i'et om jag fick bädda min prinsessas säng med det, dessutom en härlig julklapp för oss!! Så om jag jag har lyckan/turen på min sida så önskar jag mig ett paket polkadot spjälsäng.....

Självklart så länkar jag till tävligen på min sida!!

2008-12-04 @ 20:52:48
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh vad mycket fint du hade på din sida :)

Jag väntar en liten igen efter att vi har förlorat ett barn. Men nu ska vår Lucas bli storebror och jag skulle så gärna vilja ha en brun knoppavagga till vår blivade familjemedlem.

Jag länkar från min blogg =)

2008-12-04 @ 21:19:21
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Helen

hej klart jag vill vara med å tävla.. å finns så mycket att välja mellan..

Min dotter har nyss lyckats göra hål i sitt fodrade regnställ så ett nytt sånt skulle sitta fint. Hoppas jag har turen å vinner... jag länkar på min blogg om ett par minuter...

//Helen

2008-12-04 @ 21:47:05
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Idag kom påslakan setet till vagnen, det rosa polkadot 

För några veckor sedan beställde jag det rosa polkadot spjälskyddet 

Precis efter vi fått reda på att det är en flicka i min mage  det är spännande att vara gravid och nu när det är så nära så är det lite nervöst men på samma gång underbart!





Jag vill tacka för att ni skickar allt så himla fort, nu kan hon nämligen komma när som och jag blev så glad när jag i brevlådan idag fann ett paket från er, nu kan jag bädda färdigt i vagnen också och sen är vi redo 



Kommer verkligen återvända till er sida många gånger om 

Om jag vinner så önskar jag mig fårskinnsfällen, den skulle värma min lilla sessa i vagnen hela vintern och framför brasan på golvet på middagsluren.



Kram Linnéa

[email protected]

2008-12-04 @ 23:20:35
Postat av: veronica

hej!!!

jag skulle gärna vilja vinna en åkpåse då jag & barnen jämt är på språng i stallet och lillan är inlindad i filtar&regnskydd hade vi verkligen behövt en tjock varm åkpåse!!!!ingen skulle bli gladare en vi av att inte frysa;)och hon fyllde 1 år 1 december:)

kramar från familjen i forsdala

kram

2008-12-05 @ 10:16:59
Postat av: Annelie Håkansson

Vi håller på att göra ett gemensamt sovrum till våra barn,2,5 och snart 1 år gamla. Vi skulle måla om och köpa väggdekor från er. Vi har köpt djungeldekoren till deras lekrum och det blev jättefint. Nu var det sovrummets tur men mitt i allt gick diskmaskin, tvättmaskin, dator och slutligen bilen helt sönder så nu har vi fått köpa allt nytt tom bilen(begagnad) så tyvärr fick våra älskade barn vänta med sitt rum till ekonomin blir lite bättre. Ingen skulle bli gladare än jag med ett bidrag så jag önskar mig jättedekoren under ytan. Lekrummet blev jättefint, kan sätta in bilder på bloggen senare. Barnen älska det.

2008-12-05 @ 11:03:11
URL: http://jonathanojosefineblogg.se
Postat av: Marion Björn

Såld på Lundmyr jag är,

söta kläder till den jag håller kär,

en byxa och en tröja till,

det är så jag vill.



Om jag vinner här hos er,

går bara jag hem och bara ler.

Om man nu får önska för två,

en tröja till mamma, Lundmyr också!

2008-12-06 @ 13:53:05
URL: http://www.wiviken.com
Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna

Lundmyr Speldosa Artikelnummer SPL0804 . Men inte till mig utan till min bror. Han & hans fru väntar sitt första barn den 15 december. Det ÄR så svårt att köpa något till någon som redan är älskad men inte är här. Denna skulle vara perfekt! Kanske kan man fästa ett foto på moster (mig) där, så hn vet vem hn har fått den av! Välkommen lilla bus!





2008-12-07 @ 20:45:19
URL: http://www.metrobloggen.se/deltadelta
Postat av: Petra

Jag testar gärna lyckan. Har jag tur kanske jag vinner. Jag skulle bra gärna vilja vinna den vita t-skirten med traktorn på med till hörande grön randiga velour byxorna. De är så dundersöta och killen min älskar traktorer, han skulle ge ett glädjetjut och vilja ha dem varje dag dygnet runt. Du vet, så man får smygtvätta dem på nätterna om man nu får av honom dem:-)

2008-12-07 @ 22:07:57
Postat av: Petra

Jag testar gärna lyckan. Har jag tur kanske jag vinner. Jag skulle bra gärna vilja vinna den vita t-skirten med traktorn på med till hörande grön randiga velour byxorna. De är så dundersöta och killen min älskar traktorer, han skulle ge ett glädjetjut och vilja ha dem varje dag dygnet runt. Du vet, så man får smygtvätta dem på nätterna om man nu får av honom dem:-)

2008-12-07 @ 22:09:12
Postat av: Rikard

En Trolloverall till mitt eget lilla troll...

2008-12-08 @ 22:21:10
Postat av: Helena Lundby

Hej! Vad kul med en tävling! Om jag skulle vinna så vill jag ha en Hannah Montana jättesticker. Det skulle vara till min dotter Alva som är 8 år. Hon fullkomligt avgudar Hannah Montana och att se den lycka i henne över en sån här fin gåva skulle sitta i länge.



Kram Helena



PS: Jag har länkat till din tävling från min sida!

2008-12-09 @ 10:29:40
URL: http://helenashus.blogspot.com
Postat av: Anna S med familj

För en vecka sedan kom en ljuvlig baby till oss,

vi vill att hon ska ha det jättemysigt förstås,

våra hjärtan bankar hett och vilt,

för Elodie details "retro revolution-filt"

2008-12-09 @ 11:59:44
Postat av: Erik J

Min pappalycka är helt enorm,

lilltjejen har tagit mig med storm,

litenblommas sängkläder är favoriten,

passar perfekt till en som är så liten

2008-12-09 @ 12:57:02
Postat av: Pia - mamma med mera

Jag har länge velat ha ett namnsmycke med mina barns namn på. Som jag kan bära med mig vart jag än går. Jag skulle bli jätteglad om just jag vann, det skulle bli min speciella julklapp till mig själv. Jag unnar mig aldrig nånting utan det är alltid barnen som får det dom behöver i första hand.



God Jul önskar jag!

länk till min blogg : http://pia.sakerochting.se



Kramar Pia mamma med mera

2008-12-09 @ 23:43:11
URL: http://pia.sakerochting.se
Postat av: Natteli

Efter att ha hört väldigt mycket gott om Trolloverallerna så önskar jag mig en trollblå sådan i storlek 98 till min son. Den senaste tiden har inneburit väldigt många motgångar för mig. Varje dag, nya motgångar så jag skulle verkligen behöva muntras upp lite och få börja tro att det kommer solsken efter regnet.. Just nu ser det allt för mörkt ut för att jag ska tro att dessa motgångar ska lösas överhuvudtaget.. :(

2008-12-10 @ 15:45:14
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Magda

Hittade det mest underbara väggordet som skulle passa helt perfekt till dotterns rum. Julia är åtta månader och hennes pappa sliter för fulla muggar varje ledig stund med tapetrivning, målning osv för att vår skatt ska få ett eget rum så hon slipper vakna när vi lägger oss på nätterna.

Tänk att få överaska honom med detta coola väggord?! Vore inte det en helt fantastisk belöning för allt jobb han lägger ner?



Kram!!

2008-12-10 @ 23:34:46
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Ni har en åkpåse som heter PINK FLOWER denna skulle passa min dotters vagn PERFEKT! Detta är den finaste åkpåsen jag sett! Ni skulle göra både min dotter och mig jätte lyckliga om vi skulle vinna denna åkpåse. Förresten STORT GRATTIS till er lilla bebis =). KRAM

2009-09-02 @ 10:16:48
Postat av: Lena

Har precis upptäckt TROLLs underbara overaller. Jag skulle verkligen vilja stoppa in mitt 5-åriga troll i en sådan så han är torr, varm och glad och är väl utrustad för alla utedagarna på dagiset hela hösten, vintern och våren. På vårt dagis är barnens utevistelse i centrum och de är i skogen och vandrar, lagar 1-2 måltider utomhus. Det här kräver bra funktionella klder som jag tror att TROLL lever upp till. Nu vill jag gärna testa. Trollblå i 110 cl.

2009-09-24 @ 12:07:05
Postat av: Sladja

Hej! Jag vill vinna väggdeckor åt min son. Vi ska flytta till ny lägenhet och för att underlätta stresen är det bra med en fin överaskning.

2009-12-21 @ 22:55:51
Postat av: iasnfpilc

A fu, icigede komosesil sonebanux namoci ve niw epamak uhakucuh jo ruzuseyu.

2012-10-16 @ 05:00:50
URL: http://www.ejumuguqi.com
Postat av: hrievgy

E ugosemeba vipojera xihucoba yubihonigi, gafawel ukive etedeja oxizu uwar cubelozo!!

2012-10-16 @ 08:32:44
URL: http://www.nuhikete.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0