Jag ÄLSKAR Troll.....

Vi har ju
som bekant fått in norska Troll och jag är helt förälskad!

Har ALDRIG känt så rejäla overaller eller regnkläder! 

De är inte billiga, men är det nåt man inte skall kompromissa om så är det ytterkläder till barnen! De är ute i regn och rusk både på dagis och hemma och de leker i vattenpölar och snöhögar.

Det bästa med Troll är deras ullfoder- Ull värmer mot kroppen och andas, ull värmer även om det blivit vått till skillnad från bomull som kyler!

Vill ni ha en overall eller ett regnställ som verkligen är superbra, så kolla in Troll!



Här är det min älskade Max som modellar :-)

 


kramar i massor!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hade jag inte lyckats knipa åt mig en sprillans ny reima tec från tradera så hade jag absolut kikat på troll... De ser verkligen helmysiga ut.

Kanske blir det en sådan nästa vinter, för då lär väl lillpyret vara ute och röja mer än vad han gör nu... Han går ju inte ännu :-).

2008-10-11 @ 20:21:41
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken sötnos han är!!

2008-10-26 @ 09:13:31
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0