Kvällstjurig......

ikväll vägrade lilleman att sova- trots att han var jättetrött. Men nu verkar han ha gett upp....... jag håller tummarna att det förblir tyst så jag kan jobba bort lite jobb innan jag måste gå och sova för att orka med jobbet imorgon..... Det är lite jobbigt att ha två jobb ibland. Men men..... samtidigt har jag ju världens bästa jobb (båda två) så jag ser inga alternativ! :-)
Men lite drömmer jag mig bort till resan som nyss varit.......  det erkänner jag......
sätter in en bild därifrån bara för att jag saknar det så....
 
hahaha tänk om man orkade göra sig så fin varje dag här hemma. :-D

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina fina Malin ;) Nästa år, då jäklar! Då ska vi vara ännu snyggare ;) Puss!

2008-09-16 @ 08:53:25
Postat av: Laura

Tufft med minisar som inte vill sova! Hoppas du fick jobbat undan lite! Hur klarar du av två jobb, barn och blogg? Helt fantastiskt1 Vilken kanonbild på dig! Wowawiwa! ;)

2008-09-16 @ 11:12:51
URL: http://fogarasiform.blogg.se/
Postat av: Marie

vi får prata ihop oss om jag skulle hjälpa dig nåt med firman :) så du får liite mindre att göra ;D

2008-09-17 @ 19:35:45
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt sjukt snygg mamma!!

2008-09-18 @ 20:37:00
Postat av: Åsa

Hej Malin,

Ja shit, när kidsen trilskas när man (och dom!) är som tröttast, då är det fan inte roligt..

Du kämpar på bra med 2 jobb, hus och familj!

Tror att jag har sett ert myspys hus nu när bussen tillfälligt tar den svängen. Ser såå mysigt ut!

Vi borde träffas och surra jobb, ungar och män..

fnissar

Kram

Åsa

2008-09-20 @ 13:35:04
URL: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0