Sovvägran.......

Vår son håller på med sovvägran nuförtiden. Han är helt enkelt inte trött och skall bara leka........ Men blir så trött själv eftersom man bara vill få lite tid för sig själv på kvällen......

Idag lät jag honom sova ca 30minuter efter att vi varit ute en lång stund på förmiddagen, han var ju så trött! Men det straffar sig, från och med nu måste vi hålla han vaken hela dagarna- oavsett!

Nu är klockan snart 22.00 och han studsar upp som en studsboll när vi lägger honom. Har provat allt tror jag, men inget hjälper, han bara tjoar och tjimmar.....

Nåväl, jag får helt enkelt leva med att jag inte alls hann packa alla ordrar jag skulle packat ikväll....... Det får vänta en dag extra, det är inte så lätt att planera sin tid när man har en tvååring som hela tiden ändrar alla planer....... ;-)

Nä, nu måste jag ta tag i hans nattning igen.

Kramar


Kommentarer
Postat av: *Sofie *

Men söta busunge !!!!!!!!!!!!! Hur kan han vara så pigg? Förstår att du blir frustrerad, den där lilla egentiden på kvällen kan ju vara så skön. Alex brukar somna vid 6 men man ska väl aldrig vänja sig för mycket vid deras vanor då antar jag;)

Hoppas han somnat nu iallafall!

Kram

2009-02-09 @ 22:21:34
URL: http://frusofie.se
Postat av: Emilie

Oj det var en liten pigg kille som orkar vara uppe så länge =) Våran 2 åring kan inte heller sova på dagen, då blir det jobbigt för mamma och pappa. Kram och ha en bra dag!

2009-02-10 @ 07:57:02
URL: http://trisspalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0