Skön fredag!

Idag har varit en skön dag och jag har tagit det lugnt. Träffade min syster då Max var på dagis- vi satt bara och pratade i flera timmar- så mysigt!

Sen var det dags för Max att få träffa sin kompis Maja, så jag och Maria (Majas mamma) hade bestämt oss för en lekträff- det var uppskattat! Det är alltid lika mysigt att träffa dem, så synd bara att det blir så sällan då man jobbar nuförtiden....

Kvällen har jag och Thomas tillbringat framför Let´s dance och snart skall jag faktiskt gå och sussa.

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vilken myspyskille!



Verkar som om många har haft lekträffar ikväll...det har varit en busig fredag idag, verkar det som;.)



Tack för att du kommenterade också! Blir ju alldeles rörd när jag läser att du har följt oss ett tag.!:.) jag kan bara tacka för att du vågar ta del av vår verklighet!:.)

2009-01-31 @ 01:31:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Emilie

Vad mysigt det låter! Ha en trevlig helg! Kram Em

2009-01-31 @ 08:16:01
URL: http://trisspalandet.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad ni är fina!

2009-01-31 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0