Hemmadag

Max är fortfarande inte riktigt friskt, febern är borta- men han är jättetrött och grinig och har dålig aptit. Så idag blir det hemma dag från dagis igen. Jag börjar jobba först 16.00 idag- så jag och Thomas löser av varandra.... Får vi se imorgon- om det behövs en till dag hemma för lilleman eller ej.

Annars är allt som vanligt, känns som att dagarna springer ifrån oss- jag kan inte förstå att det faktiskt är April imorgon! Helt galet vad denna vinter gått fort!

Klicka f�r att st�nga bilden
lägger in en härlig bild på Max.... :-) 
tack för den systeryster!

Kramar

Kommentarer
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Halloj där! Kul att ni hade en blogg! Skrev precis om er underbara site på min blogg :D Vore roligt om ni ville ta en titt :D



Massa kramar!



http://madelene1986.blogg.se/2009/april/sota-vaggdekalen.html

2009-04-09 @ 23:40:32
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0