TILLBAKA!

Ja, man kan tro att det inte är sant. Men efter nästan ett års frånvaro har jag bestämt mig för att återkomma till bloggvärlden.

Jag har saknat det och insåg när jag satt och läste min blogg att det är grymt kul att ha kvar för barnen växer ju så fort! Ja, jag har faktiskt hunnit få ett barn till. :-)   En underbar liten flicka som heter Ida. Hon har nu hunnit bli 4månader och det är helt fantastiskt!

Här iförd hennes första underbara barnkläder från Lundmyr. Tycker Pytteliten passar så fint på de minsta. :-)

Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Ingela

Varmt välkommen tillbaka till bloggvärlden. OCH ett stort grattis till lilla Ida :)) Mysigt med liten bebis att snusa på!!

2010-01-13 @ 15:06:34
URL: http://fokusering.blogspot.com/
Postat av: jenny

åh vad jag har saknat dig!

kul att du är tillbaka, har kikat in med jämna mellanrum o hoppats o hoppats!



här är allt bra, snart dags att börja jobba igen, galet vad tiden har runnit iväg. astrid är nu 8 månader o en envis liten dam. nu försöker hon sig på att krypa men det blir mest en massa ålande fram o tillbaka. väldans arg blir hon när hon inte kommer dit hon vill hihi

hon är så klart världens finaste (efersom jag är helt opartisk...)o det känns konstigt att börja jobba snart. men sambon ska vara hemma tom oktober så hon kommer vara 1½år när hon ska skolas in på dagis.



men grattis till sötaste lilla tjejen!!!

har verkligen tänkt o undrat hur det har gått.

som sagt, härligt att ha dig tillbaka!

kramar

2010-01-13 @ 19:50:46
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com
Postat av: Kia

Oj, oj vilken söt liten tjej!

2010-02-18 @ 23:59:51
URL: http://www.bjuti.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0