Tillbaka på riktigt!

Efter lång frånvaro.... men man hinner verkligen inte så mycket som jag tänkt när man har två barn, hund, hus som skall renoveras från topp till tå samt ett företag..... puh!

jag har hunnit bli 7månader nu och jag heter Ida. :-)



Max i sitt nya kök i sitt nya rum.
   

lite mer bilder på Max rum som äntligen är klart!

    
i Max rum har vi kört på Limegrönt- en prickig och en randig vägg. Älskar limegrönt- den är så glad och verkligen inbjuder till lek tycker jag!

Lillans rum är färdig tapetserat- nu saknas bara möbler..... ;-)
 
   
jag erkänner villigt att jag verkligen frossat loss i rosa härinne..... har ju längtat så efter det! :-)

Kram på er alla!





Kommentarer
Postat av: jenny

det ser ju fantastiskt ut!

visade sambon som annars är så svårflörtad o han tyckte också att det var alldeles superduper fint!

kul med tips när skruttan väl sen ska få eget rum... någongång..

2010-04-25 @ 23:28:05
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0